• Марина Кожинова
  • Читали: 31

Дина Джейн Хансен Инстаграм фото

♛DinahJane
02 days 👀 Idk if y’all ready.. PreSave Link in BIO ^
♛DinahJane
once I start, there ain’t no stoppin’ ! this weekend is about to be real reckless! 🎧 @fashionnova
♛DinahJane
03 days !!! (Pre Save LINK in bio)
♛DinahJane
04/19 4 days til’ PRE-SAVE NOW [LINK IN BIO]
♛DinahJane
It’s official !! Mr. & Mrs. Amasio ♥️ this past weekend was all about the family
♛DinahJane
it’s that time !!!!!! who’s going ??
♛DinahJane
04/19
♛DinahJane
#happynationalsiblingsday to my first best friends!! Here’s a quick thread of “I love kids, but they ain’t for me! ” my siblings are enough to handle 🙄💙 #FOE
♛DinahJane
c’mon let’s go 💛 we on to the next !
♛DinahJane
04/19
♛DinahJane
“DJ , why you late again??” - cs I was having a concert in my shower. you should join sometime 👀😂 @fashionnova
♛DinahJane
Alexa play “retrograde” by me .. cs that’s how I’m feelin in my @fashionnova fit
♛DinahJane
☕️ say less
♛DinahJane
as some of you may know, this is my 2nd time here in bali reunited with /introduced to the utmost passionate amusing talented human beings from around the globe! no cap. what I had experienced on my first trip (last year) I knew I had to return no doubt x one day the records we fabricated here will soon then be in your hands. on repeat. facts. (between us most of my fav records are from here) wish I could give yall a snippet but for now enjoy this compilation of me being annoyingly (conceited) cute all by myself.. eowwww 😜 ps: 14days til the 19th right ? who’s keeping track ?
♛DinahJane
You say Bali, I say molly 👀👀 @fashionnova
♛DinahJane
gone way too soon 🙏🏽💔 this hits.. rest in love @nipseyhussle may your music live on ! my heart aches for his family and his love @laurenlondon rest in love g
♛DinahJane
04/19
♛DinahJane
‘Retrograde’ has arrived just in time to put Mercury in its place! - @mtv 👀👀damn right !!
♛DinahJane
RETROGRADE🔥 - love you “mom” lmao☕️ (link in bio)
♛DinahJane
A lil pick me up since mercury is in RETROGRADE ❤️ As you know, I’ve been hard at work in the studio, and I promise you, new music is coming .... SOON! Yup my favorite word.. I appreciate you all for being so patient with me and for always lifting me up!!! I wanted to say thank you and to share something with you NOW, to hold you over until the new tracks drop👀… I heard YOU and saw all of your amazing feedback and comments when I performed “Retrograde” at iHeart. So here it is!!!! (LINK in BIO)
♛DinahJane
swipe left for a reveal of today’s photo bomber.. you already know what happened off camera 👋🏽😬 @fashionnova
♛DinahJane
Ever looked back at old FB messages and be like, “damn, those were the good ole days” 😌 @fashionnova
♛DinahJane
♛DinahJane
Put me on y’alls team ! I got hops just not shots 💀💀 (missed the rim but not that big head of yours @ashleymanukainiu_twin2 )
♛DinahJane
I just want to enjoy my life. don’t wanna hear no good advice 👀✌🏽 @fashionnova
♛DinahJane
beware of my captions. you might be singin to them soon 📘💙 @fashionnova
♛DinahJane
💕💕🇳🇿🙏🏽 #prayforchristchurch 😭😭 my heart aches and cries for those affected ! FEAR will not win < FAITH in humanity will ✊🏽
♛DinahJane
nah. i ain’t heartless. just using my heart less. @fashionnova
♛DinahJane
okayyy so... I’ve been struggling with this news on the low with my family for a couple weeks now. the last thing you wanna hear at 11pm is , “grandpa had a heart attack! come to the hospital now! ” my heart sank so rapidly to my stomach when I heard the news. The first thing he tells me on the phone as he’s in his hospital bed, “ Dinah are we still on for our trip to Tonga? Let’s go play golf tomorrow!” So casual like he didn’t just almost 💀... (lol I’m so wrong for this emoji) but I can’t stand how much of a die hard my grandpa truly is. long story short, he experienced his first heart attack, had open heart surgery and currently is in recovery. Thank God 🙏🏽 he’s healthy and well rested at home with all his 24+ grandkids visiting, singing to him their favorite tunes, & begging to take shifts on being his nurse. I forget. As we’re getting older, so are our elders. Let us remind ourselves the value of family, the delicate time we have with them, and the power of prayer. I will say it is in the power of prayer Heavenly Father did hear my families cry and granted us another chance with him. Ofa lahi atu papa ♥️ we have so much more memories to make. now let’s check off that bucket list you got old man x
♛DinahJane
reading the comments off my last post i cannot help but reply 😂😂 “is she pregnant” “there is no way she’s pregnant she’s the most single person I know” - Okay , okay I know. I should’ve sucked in my flabby gut and maybe I could’ve posted from a different angle but you know what this is something raw and real lmao I’m not always gonna be 100. Some days I’ll be a 80 or 50 (oh God pls never below)😬 I thought it was something cute to embrace. Don’t let me start on my stretch marks 👀 I’ve always had this lil baby with me and you know what! It’ll never change lol #ilovemylilbelly #DJthickums 💕 I’m human after all x
♛DinahJane
know your worth. then add tax 💕🛍 @fashionnova
♛DinahJane
they told me I need to post more.. 😬okaaayy hombreee
♛DinahJane
you know musics dropping reaaaaaaal soon if I’m sharing it with my UBER drivers .... 😬
♛DinahJane
meet me in the lobby
♛DinahJane
Angel eyes ♥️ tell me lies, gonna give you my heart to break 💔 ! @kimpetras WOO-ahh!!
♛DinahJane
happy #rihDay 🎈🎈
♛DinahJane
make me believe in love at first sight @fashionnova #ad
♛DinahJane
you’re not perfect but you’re just my type 🌹@fashionnova #ad
♛DinahJane
the truth hurts lil girl @reginarochelle10 happy sabbath day y’all 💕😂
♛DinahJane
I cancel plans to spend time with me 🌹🌹 happy love month
♛DinahJane
RUN THAT BACK @fashionnova #ad
♛DinahJane
Me this morning vs. me rn MOOD AF ..... nothing a bag can’t fix 💰😜 happy Valentine’s Day to my damn self and all my other strong independent queens 👸🏼💅🏻 #TreatYaSelf
♛DinahJane
You know what they say, “thick thighs save lives” ! What about big calves 😬😂 ? Embracing it allllllllll in my @fashionnova fit #ad
♛DinahJane
I never was one for the braggin n boastin
♛DinahJane
breakup w your gf - im bored
♛DinahJane
appreciate y’all for having me last night @billboard Grammy showcase ! ♥️♥️ can’t wait to release - wait ooops let me stop there x
♛DinahJane
you’re not perfect but you’re just my type @fashionnova #ad
♛DinahJane
im sorry #thotiana .......... I’m sure she felt that bust down though @kamila_hansen 😩😩😩 @bluefacebleedem
♛DinahJane
caught some vibes a few days ago at the studio in my @fashionnova set 👀 #ad
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane

    02 days 👀 Idk if y’all ready.. PreSave Link in BIO ^
  • ♛DinahJane

    once I start, there ain’t no stoppin’ ! this weekend is about to be real reckless! 🎧 @fashionnova
  • ♛DinahJane

    03 days !!! (Pre Save LINK in bio)
  • ♛DinahJane

    04/19 4 days til’ PRE-SAVE NOW [LINK IN BIO]
  • ♛DinahJane

    It’s official !! Mr. & Mrs. Amasio ♥️ this past weekend was all about the family
  • ♛DinahJane

    it’s that time !!!!!! who’s going ??
  • ♛DinahJane

    04/19
  • ♛DinahJane

    #happynationalsiblingsday to my first best friends!! Here’s a quick thread of “I love kids, but they ain’t for me! ” my siblings are enough to handle 🙄💙 #FOE
  • ♛DinahJane

    c’mon let’s go 💛 we on to the next !
  • ♛DinahJane

    04/19
  • ♛DinahJane

    “DJ , why you late again??” - cs I was having a concert in my shower. you should join sometime 👀😂 @fashionnova
  • ♛DinahJane

    Alexa play “retrograde” by me .. cs that’s how I’m feelin in my @fashionnova fit
  • ♛DinahJane

    ☕️ say less
  • ♛DinahJane

    as some of you may know, this is my 2nd time here in bali reunited with /introduced to the utmost passionate amusing talented human beings from around the globe! no cap. what I had experienced on my first trip (last year) I knew I had to return no doubt x one day the records we fabricated here will soon then be in your hands. on repeat. facts. (between us most of my fav records are from here) wish I could give yall a snippet but for now enjoy this compilation of me being annoyingly (conceited) cute all by myself.. eowwww 😜 ps: 14days til the 19th right ? who’s keeping track ?
  • ♛DinahJane

    You say Bali, I say molly 👀👀 @fashionnova
  • ♛DinahJane

    gone way too soon 🙏🏽💔 this hits.. rest in love @nipseyhussle may your music live on ! my heart aches for his family and his love @laurenlondon rest in love g
  • ♛DinahJane

    04/19
  • ♛DinahJane

    ‘Retrograde’ has arrived just in time to put Mercury in its place! - @mtv 👀👀damn right !!
  • ♛DinahJane

    RETROGRADE🔥 - love you “mom” lmao☕️ (link in bio)
  • ♛DinahJane

    A lil pick me up since mercury is in RETROGRADE ❤️ As you know, I’ve been hard at work in the studio, and I promise you, new music is coming .... SOON! Yup my favorite word.. I appreciate you all for being so patient with me and for always lifting me up!!! I wanted to say thank you and to share something with you NOW, to hold you over until the new tracks drop👀… I heard YOU and saw all of your amazing feedback and comments when I performed “Retrograde” at iHeart. So here it is!!!! (LINK in BIO)
  • ♛DinahJane

    swipe left for a reveal of today’s photo bomber.. you already know what happened off camera 👋🏽😬 @fashionnova
  • ♛DinahJane

    Ever looked back at old FB messages and be like, “damn, those were the good ole days” 😌 @fashionnova
  • ♛DinahJane

  • ♛DinahJane

    Put me on y’alls team ! I got hops just not shots 💀💀 (missed the rim but not that big head of yours @ashleymanukainiu_twin2 )
  • ♛DinahJane

    I just want to enjoy my life. don’t wanna hear no good advice 👀✌🏽 @fashionnova
  • ♛DinahJane

    beware of my captions. you might be singin to them soon 📘💙 @fashionnova
  • ♛DinahJane

    💕💕🇳🇿🙏🏽 #prayforchristchurch 😭😭 my heart aches and cries for those affected ! FEAR will not win < FAITH in humanity will ✊🏽
  • ♛DinahJane

    nah. i ain’t heartless. just using my heart less. @fashionnova
  • ♛DinahJane

    okayyy so... I’ve been struggling with this news on the low with my family for a couple weeks now. the last thing you wanna hear at 11pm is , “grandpa had a heart attack! come to the hospital now! ” my heart sank so rapidly to my stomach when I heard the news. The first thing he tells me on the phone as he’s in his hospital bed, “ Dinah are we still on for our trip to Tonga? Let’s go play golf tomorrow!” So casual like he didn’t just almost 💀... (lol I’m so wrong for this emoji) but I can’t stand how much of a die hard my grandpa truly is. long story short, he experienced his first heart attack, had open heart surgery and currently is in recovery. Thank God 🙏🏽 he’s healthy and well rested at home with all his 24+ grandkids visiting, singing to him their favorite tunes, & begging to take shifts on being his nurse. I forget. As we’re getting older, so are our elders. Let us remind ourselves the value of family, the delicate time we have with them, and the power of prayer. I will say it is in the power of prayer Heavenly Father did hear my families cry and granted us another chance with him. Ofa lahi atu papa ♥️ we have so much more memories to make. now let’s check off that bucket list you got old man x
  • ♛DinahJane

    reading the comments off my last post i cannot help but reply 😂😂 “is she pregnant” “there is no way she’s pregnant she’s the most single person I know” - Okay , okay I know. I should’ve sucked in my flabby gut and maybe I could’ve posted from a different angle but you know what this is something raw and real lmao I’m not always gonna be 100. Some days I’ll be a 80 or 50 (oh God pls never below)😬 I thought it was something cute to embrace. Don’t let me start on my stretch marks 👀 I’ve always had this lil baby with me and you know what! It’ll never change lol #ilovemylilbelly #DJthickums 💕 I’m human after all x
  • ♛DinahJane

    know your worth. then add tax 💕🛍 @fashionnova
  • ♛DinahJane

    they told me I need to post more.. 😬okaaayy hombreee
  • ♛DinahJane

    you know musics dropping reaaaaaaal soon if I’m sharing it with my UBER drivers .... 😬
  • ♛DinahJane

    meet me in the lobby
  • ♛DinahJane

    Angel eyes ♥️ tell me lies, gonna give you my heart to break 💔 ! @kimpetras WOO-ahh!!
  • ♛DinahJane

    happy #rihDay 🎈🎈
  • ♛DinahJane

    make me believe in love at first sight @fashionnova #ad
  • ♛DinahJane

    you’re not perfect but you’re just my type 🌹@fashionnova #ad
  • ♛DinahJane

    the truth hurts lil girl @reginarochelle10 happy sabbath day y’all 💕😂
  • ♛DinahJane

    I cancel plans to spend time with me 🌹🌹 happy love month
  • ♛DinahJane

    RUN THAT BACK @fashionnova #ad
  • ♛DinahJane

    Me this morning vs. me rn MOOD AF ..... nothing a bag can’t fix 💰😜 happy Valentine’s Day to my damn self and all my other strong independent queens 👸🏼💅🏻 #TreatYaSelf
  • ♛DinahJane

    You know what they say, “thick thighs save lives” ! What about big calves 😬😂 ? Embracing it allllllllll in my @fashionnova fit #ad
  • ♛DinahJane

  • ♛DinahJane

    I never was one for the braggin n boastin
  • ♛DinahJane

    breakup w your gf - im bored
  • ♛DinahJane

    appreciate y’all for having me last night @billboard Grammy showcase ! ♥️♥️ can’t wait to release - wait ooops let me stop there x
  • ♛DinahJane

    you’re not perfect but you’re just my type @fashionnova #ad
  • ♛DinahJane

    im sorry #thotiana .......... I’m sure she felt that bust down though @kamila_hansen 😩😩😩 @bluefacebleedem
  • ♛DinahJane

    caught some vibes a few days ago at the studio in my @fashionnova set 👀 #ad
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
  • ♛DinahJane
 

Комментарии (0)
Средняя оценка 0 из 5. Количество проголосовавших: 0
Здесь не опубликовано еще ни одного комментария
  1. Опубликовать комментарий как Гость.
Оцените новость:
0 Количество знаков
Вложения (0 / 3)
Поделитесь своим местоположением

Новости шоу бизнеса - Журнал RussianShowbiz

О сайте
Сетевое издание «Журнал RussianShowbiz». Любое воспроизведение материалов сайта без размещения активной ссылки воспрещается.
Copyright © 2012 - 2018 16+